انجمن حسابداران شهر قدس

برنامه های حسابداری

انجمن حسابداران شهر قدس

برنامه های حسابداری

نرم افزار حسابداری خزانه

 

  

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

 

  برخی از مشخصات نرم‌افزار خزانه داری آرپا  

 

امکان معرفی حسابهای نقدینگی مانند: حسابهای بانکی، حسابهای صندوق، حسابهای تنخواه و سایر منابع دریافت و پرداخت موجود در سازمان به همراه شعب بانکی
 امکان ثبت عملیات خزانه داری و همچنین تنظیمات حسابداری نقدینگی به تفکیک شعبه: از جمله شماره اتوماتیک برگه ها، شابلون سند حسابداری و ...
امکان معرفی حسابهای جاری و دسته چکهای مربوطه به حسابجاری به همراه کنترل دسته چک
مشاهده چکهای استفاده شده و چکهای باقیمانده در سیستم
امکان ثبت عملیات دریافت و پرداخت از اشخاص به صورت نقد و چک و همچنین به صورت توأم در یک برگه دریافت یا پرداخت
ارتباط مستقیم با سایر بخشهای نرم افزار به صورت یکپارچه جهت تسویه و ثبت اتوماتیک حسابداری
امکان مشاهده رأس چکهای دریافتی در تمامی برگه چکهای دریافتی بخصوص برگه دریافت
امکان ثبت دریافت واریزی به حساب بانکی به همراه مشخصات فیش واریزی به صورت منحصر بفرد
امکان ثبت برات و سفته و گردش عملیات مربوط به آنها
تسویه برگه های خرید و فروش به صورت مجزا و مشاهده برگه های تسویه نشده
امکان دریافت پیش‌دریافت و پرداخت پیش‌پرداخت در ارتباط با سفارش فروش و پیش‌فاکتور خرید ... به همراه ثبتهای حسابداری اتوماتیک
امکان انجام عملیات بیع متقابل و تسویه حساب با استفاده از حساب شخص سوم
امکان معرفی شرایط تسویه برای فاکتورها به همراه تاریخ تسویه و استفاده از تخفیف زود هنگام در مورد تسویه نقدی
امکان مشاهده پیش بینی نقدینگی با استفاده از چکهای دریافتی و پرداختی و موعد سررسید حساب مشتریان و فروشندگان
امکان تسویه برگه ها از داخل خود برگه های خرید و فروش
امکان صدور و پرداخت چک بابت تسویه چندین حساب و به همراه چندین شخص
امکان فراخوانی برگه های تسویه نشده به صورت اتوماتیک و سرشکن کردن مبلغ کلی بر روی فاکتورها بر اساس تاریخ تسویه
امکان مشاهده جمع مبالغ چک به همراه تعداد فقرات چک در هنگام استفاده از برگه ها
امکان چاپ چک در فرمتهای قابل تعریف به همراه عکس اسکن شده چک جهت جلوگیری از خطاهای احتمالی
امکان الصاق شماره ردیابی دفتر چک دستی به چکهای ورودی و خروجی و پیگیری ساده تر آنها برای کاربر
امکان مشاهده سند حسابداری و تهیه روکش سند از برگه های نقدینگی
امکان افتتاحیه چکهای دریافتی و پرداختی باز به صورت اتوماتیک در ابتدای هر سال مالی
امکان ثبت تمامی عملیات چکهای دریافتی به صورت روزمره مانند: دریافت چک، واگذاری چک، وصول چک، نقد کردن چک دریافتی و واریز به حساب صندوق و بانک، برگشت چک، پس دادن چک دریافتی
امکان ثبت افتتاحیه چکهای دریافتی و پرداختی در فرمهای مجزا و ثبتهای حسابداری اتوماتیک
امکان انجام عملیات تعویض چک دریافتی یا برگشتی با یک یا چندین چک جدید و آلارمهای مربوطه
امکان ثبت سوابق تعویض تاریخ سررسید چکهای دریافتی و مشخص نمودن آن در تمامی مراحل چک
امکان دریافت و عودت چکهای انتظامی و تبدیل چک انتظامی به عملیات عادی و ثبت هوشمند سند حسابداری
چک کردن تمامی اطلاعات ضروری برای ثبت چکهای دریافتی در هنگام ورود اطلاعات
آلارمهای لازم در ارتباط با تاریخ سررسید چکها و اشتباه در ثبت تقدم و تأخر سررسیدها
امکان مشاهده لیست شماره چکهای یکسان در بانکهای مختلف در هنگام ثبت عملیات
امکان انتخاب گروهی چک برای انجام عملیات نقدینگی
امکان نگهداری سوابق چکهای دریافتی و پرداختی و مشاهده تمامی عملیات گردش چک
امکان خرج کردن چکهای دریافتی به صورت گروهی و همچنین ثبت عملیات مربوط به برگشت چک خرج شده
امکان دریافت چکهای دارای سابقه قبلی با انتخاب از لیست و عدم وارد کردن اطلاعات مجدد چک
امکان ثبت تمامی عملیات چکهای پرداختی به صورت روزمره، مانند: صدور چک، پرداخت چک، پس گرفتن چک، پاس شدن چک، ابطال چک، نقد کردن چک و واریز به بانک و صندوق
امکان ثبت عملیات چکهای تضمینی پرداختی و پس گرفتن آن و همچنین تبدیل چک تضمینی به عملیات چکهای عادی پرداختی
امکان ثبت عملیات تعویض چک پرداختی و مشخص نمودن چک تعویضی در تمامی مراحل
ثبت عملیات جابجایی وجوه بین حسابهای بانکی به صورت اتوماتیک
تیک نمودن حسابهای خزانه داری با حسابداری به صورت اتوماتیک ومشاهده موارد مغایرت
امکان تهیه صورت مغایرت بانکی به صورت اتوماتیک و دستی با فرمت بانکهای مختلف
مشاهده گردش عملیات چکهای دریافتی و پرداختی به صورت تو در تو تا سطح برگه صادره
امکان ارتباط حسابها به اشخاص جهت تهیه صورتحساب دلخواه از اشخاص
آلارمهای لازم قابل تنظیم روز برای چکهای دریافتی و پرداختی به صورت منظم، هنگام ورود به برنامه
تهیه پیش نویس صورت تنخواه و چاپ آن جهت تنخواه گردان و وارد نمودن هزینه های انجام شده در بازه تاریخی دلخواه
امکان کنترل روزانه صندوق با حساب اسناد دریافتنی و فروش نسیه مشتریان و نمایش موارد مغایرت
امکان مشاهده لحظه به لحظه شخص در تمامی مراحل چکهای دریافتی و پرداختی
امکان مشخص نمودن و پرداخت هزینه های مختص به اعتبارات خارجی و اعتبارات اسنادی و هوشمند عمل نمودن جهت تشخیص و تسهیم هزینه ها جهت محاسبه بهای تمام شده کالای خریداری شده
امکان ارسال خروجی اطلاعات (export) به excel، word، pdf و نرم افزارهای مشابه

نرم افزار حسابداری سحر

 

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

نرم افزار کنترل و مدیریت پول سحر، نرم افزاری کاملا رایگان می باشد که در خصوص مدیریت و سازماندهی امور مالی شخصی، شما را یاری می نماید. این نرم افزار این امکان را برای شما فراهم می آورد تا با استفاده از قابلیتهای مدیریتی آن، درآمد ها و هزینه های شخصی خود را بگونه ای موثر و کارآمد کنترل و مدیریت نمایید. با استفاده از این نرم افزار می توانید درآمد ها و هزینه های خود را به تفکیک و با گروه بندی های مورد نظر خود ثبت نموده، همچنین وجود گزارشات و نمودار های فراوان در نرم افزار نیز شما در کنترل و مدیریت دخل و خرج شخصی خود یاری می نماید. علاوه بر این، با استفاده از این نرم افزار قدر خواهید بود تا تمامی فعالیت های مالی شخصی خود را ثبت نمایید و به تفکیک از آنها گزارش تهیه کنید. این نرم افزار دارای واسط کاربری و عملیاتی ساده و قابل فهم می باشد، در صورتی که می توانید با رایانه های شخصی (PC) کار کنید، مشکلی برای کار با این نرم افزار نخواهید داشت. با توجه به این نکته که این نرم افزار هر روز پیش روی شما قرار خواهد گرفت، قابلیت تغییر پوسته نرم افزار نیز تنوع جالبی را برای شما ایجاد خواهد نمود. 

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار کنترل و مدیریت پول سحر نسخه ۲ :

  • قابل فهم، ساده و سریع
  • امکان ایجاد حساب ها و طرف حساب های نامحدود
  • امکان ایجاد گروه های هزینه و درآمد به صورت درختی
  • امکان تخصیص بودجه جهت گروه های هزینه
  • امکان مدیریت حساب های بانکی، دسته چک ها و چک های پرداختی
  • امکان مدیریت وام ها و اقساط
  • پشتیبانی و بروز رسانی مشکلات احتمالی
  • نمایش مانده هر حساب در تاریخ های مختلف
  • گزارشات قابل درک تنها با یک کلیک
  • دارای گزارشات نموداری جهت مقایسه بهتر حساب ها، درآمد ها و هزینه ها
  • امکان نصب نرم افزار بر روی حافظه های USB (فقط در نسخه رایگان).
  • امکان دریافت نسخه پشتیبان
  • • امکان ارسال و دریافت اطلاعات
  • امکان تغییر پوسته نرم افزار همراه با ۱۰ پوسته جدید
  • امکان نمایش اطلاعات در بازه زمانی “سال جاری” در فرم اصلی و تمامی گزارشات
  • امکان نمایش دیوان حافظ به صفحه اصلی نرم افزار
  • امکان دریافت خبرنامه ها در خود نرم افزار
  • امکان ذخیره پیغام های خطا جهت بهبود پشتیبانی نرم افزار
  • امکان استفاده کردن از ماشین حساب در محاسبه و ثبت مبلغ تراکنش
  • امکان مشخص کردن مبلغ مانده از قبل جهت طرف حساب ها در زمان ایجاد
  • امکان تنظیم نرم افزار جهت یادآوری تهیه نسخه پشتیبان هنگام خروج از نرم افزار

تغییرات اساسی صورت گرفته در نسخه ۲ نرم افزار کنترل پول ومدیریت سحر :

  • رفع مشکل انگلیسی شدن صفحه کلید
  • اضافه شدن امکان تعریف افراد خانواده
  • اضافه شدن امکان برچسب گذاری تراکنش ها
  • اضافه شدن امکان مشخص نمودن نوع طرف حساب (نقدی، بانکی و …)
  • رفع مشکل تراکنش های هزینه و درآمد به هنگامی که دریافت کننده و پرداخت کننده انتخاب شده باشد
  • اضافه شدن فضای توضیحات تراکنش ها به ۳۰۰۰ کاراکتر
  • اضافه شدن امکان دسته بندی مخارج به عنوان خرج اضافه و یا خرج صحیح!
  • اضافه شدن امکان تعریف دسته چک های حساب های بانکی
  • امکان ثبت و مدیریت وام ها اقساط
  • امکان ثبت چک ها پرداختی مشخص نمودن وضعیت آن (پاس شده، باطل شده، برگشت شده)
  • امکان یادآوری موعد چک های پرداختی و سررسید اقساط وام ها
  • امکان تغییر عنوان گزارشات
  • بهینه سازی نمودار ها و گزارشات
  • اضافه شدن گزارش از تراز کلیه طرف حساب ها
  • اضافه شدن امکان گزارش از تمامی هزینه ها و درآمد ها بدون انتخاب گروه
  • اضافه شدن امکان جستجوی طرف حساب ها در فرم اصلی نرم افزار
  • گزارش از خرج های اضافی یا خرج های صحیح
  • گزارش از دریافت و پرداخت های افراد خانواده به تفکیک
  • گزارش از دریافت و پرداخت های برچسب ها
  • فارسی شدن اعداد در گزارشات

نرم افزار حسابداری میم

   نرم افزار حسابداری میم (نسخه پایه)

 

  

بسم الله الرحمن الرحیم

  

نرم افزار حسابداری میم (نسخه پایه)

کد کالا :    905277

قیمت :  16,800   تومان

  

نرم افزار حسابداری میم: 

 

» بدون محدودیت در دفعات نصب
 

» با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های نرم افزاری
 

» قابلیت ارتقاء به نسخه های بالاتر و تحت شبکه
 

» ایمنی و امنیت بالا بر روی داده ها
 

» با تایید فنی از شورای عالی انفورماتیک
 

» قابل اجرا بر روی ویندوزهای 32 و 64 بیتی ( 7, Vista , XP )
 

این بسته نرم افزاری ، "نسخه پایه" از مجموعه نرم افزارهای حسابداری  میم می باشد که در سطوح مختلف پایه ، متوسطه ، پیشرفته ، ویژه ، انبار ، حسابداری مطلق ، برای رفع نیازهای کاربران تهیه گردیده است.شما می توانید با توجه به جدول مقایسه ای هر یک از سطوح مختلف این نرم افزار را با توجه به نیاز خویش انتخاب نمایید.
 

ادامه مطلب ...

نرم افزار حسابداری سکه

 

 

 

 بسم الله الرحمن الرحیم  

 

 نرم افزاری برای تمامی اصناف و شرکت ها  


بسیار کامل پشتیبانی قدرتمند آموزش در محل 15000مشترک و اولین صادر کننده نرم افزار به کشورهای همسایه به قیمتی استثنایی: 
 

 

- فروشگاهی         39000  تومان  

- شرکتی              185000 تومان

- تولیدی                350000 تومان 

 

- حسابداری محض 100000 تومان برخی از امکانات نرم افزار حسابداری  

سکه طلائی کد 10 تعاریف پایه :

تعریف طرف حساب : جهت معرفی اشخاص و شرکتهای طرف حساب به کار می رود که کلیه مشخصات مالی و فردی را در بر می گیرد .

تعریف سر فصل حسابها : سر فصل حسابها در سه سطح کل ، معین و تفضیلی تعریف می گردد . ( با امکان سر فصل پیش فرض )

تعریف انبار : انبارهای جدید در این قسمت معرفی می گردند .

طبقه بندی انبار : جهت مشخص نمودن گروه های اصلی – فرعی کالا از این گزینه استفاده می نماییم .

تعریف کالا : کلیه مشخصات کالا اعم از مشخصات فنی کالا در این قسمت تعریف می گردند .

حسابهای بانکی : جهت افتتاح حساب بانکی از این گزینه استفاده می نماییم .

حسابداری

مراودات مالی : ثبت عملیات مربوط به درآمد هاو هزینه ها ، ارسال و دریافت حواله بانکی ، پرداخت به طرف حساب ، دریافت از طرف حساب ، برداشت از سرمایه ، سرمایه گذاری ، صندوق به بانک ، بانک به صندوق ، بانک به بانک در این قسمت صورت می پذیرد .

صدور سند حسابداری : در این قسمت می توان اسناد حسابداری را به صورت غیر اتوماتیک صادر نمود.

اصلاح اسناد : حذف و یا ویرایش کلیه اسناد حسابداری در این قسمت صورت می گیرد .

بستن حسابها : جهت بستن حسابهای دوره مالی و ایجاد سال مالی جدید جهت انتقال حسابها این گزینه کاربرد دارد.

اصلاح مانده های اول دوره

اصلاح تاریخ سند افتتاحیه : تاریخ سند افتتاحیه را می توان توسط این گزینه اصلاح نمود .

اصلاح مانده حساب اولیه اشخاص : مانده حساب اولیه طرف حساب را نیز می توان در این قسمت اصلاح نمود .

اصلاح موجودی اولیه بانک و صندوق : موجودی اولیه بانک و صندوق در این قسمت اصلاح می گردد.

چکهای دریافتی اول دوره : چکهای دریافتی اول دوره در این قسمت ثبت می گردند .

چکهای پرداختی اول دوره : چکهای پرداختی اول دوره از این قسمت ثبت می گردد .

موجودی اول دوره انبار : موجودی اول دوره انبار در این قسمت قابل تغییر می باشد .

عملیات مرتبط به کالا

صدور فاکتور : کلیه فاکتورهای خرید ، فروش ، برگشت از خرید ، برگشت از فروش ، پیش فاکتور و ضایعات در این قسمت قابل تعریف می باشند .

اصلاح فاکتور : اصلاح امکاناتی از قبیل حذف و ویرایش فاکتورهای صادر شده در این قسمت موجود می باشد.

چک

اعلام وصول چک : جهت اطلاع از لیست چکهای پرداختی جهت وصول ، چکهای دریافتی جهت وصول نقدی ، چکهای دریافتی جهت واگذاری در بانک ، چکهای واگذاری شده جهت وصول بانک از این گزینه استفاده می نماییم .

اصلاح مشخصات چک : امکان حذف ، ویرایش و گزارش گیری از کلیه چکهای دریافتی و پرداختی در این گزینه موجود است .

عودت از حالت وصول : جهت عودت چکهای دریافتی و پرداختی وصول شده از این گزینه استفاده می نماییم .

عودت از حالت واگذاری بانک : جهت عودت چکهای دریافتی که حساب خوابانده شده اند از این گزینه استفاده می نماییم .

برگشت چک : جهت برگشت زدن چکهای دریافتی که به حساب خوابانده شده اند و خرج شده اند از این گزینه استفاده می نماییم .

عودت از حالت برگشتی : جهت عودت چکهای برگشتی از این گزینه استفاده می نماییم .

تنظیمات

مدیریت برنامه : تنظیمات کلی برنامه و تغییر ساختار و عملکرد نرم افزار در شرایط گوناگون با کمک این قسمت صورت می گیرد .

طراحی فاکتور : امکان طراحی کلیه فاکتورها در این قسمت به کاربر داده شده است .

گزارشات

اطلاعات عمومی : گزارشات عمومی اعم از بدهکاران و بستانکاران ، موجودی کل انبار ، کاردکس کالا ، معین اشخاص ، معین صندوق ، معین بانک ، اسناد دریافتی و پرداختی وصول نشده در این قسمت قابل مشاهده می باشد .

طرف حساب ها

مشخصات طرف حسابها : جهت تهیه گزارش از اشخاص طرف حساب از این گزینه استفاده می گردد.

وضعیت مالی طرف حسابها : نمایش اطلاعات مالی اشخاص از قبیل بدهکاران و بستانکاران و با مانده صفر در این قسمت امکان پذیر می باشد .

کالا و موجودی انبار

مشخصات کالاها : امکان گزارش گیری از مشخصات کالا از قبیل نام ، کد ، گروه اصلی ، فرعی ، قیمت کالا و غیره در این قسمت موجود می باشد.

وضعیت موجودی انبار : نمایش وضیعت موجودی انبار اعم از گروه اصلی و فرعی در این قسمت امکان پذیر می باشد.

کاردکس تعدادی و ریالی انبار : کاردکس تعداد و ریالی کالا در این قسمت قابل گزارش گیری می باشد .

فاکتور

<!--[if !vml]--><!--[endif]-->فاکتورها بصورت ستونی : گزارش گیری از کلیه فاکتورهای صادر شده بر حسب شماره فاکتور ، نام کالا ، مبلغ فاکتور ، نام طرف حساب ، تاریخ فاکتور و غیره در این قسمت امکان پذیر می باشد .

ادامه مطلب ...

نرم افزار حسابداری تیز پرداز

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

 

در سال 1391 تیزپرداز در ٣ نسخه و با ٣ قیمت ارائه میشود:

  

نسخه پایه  :        60000 تومان

  

نسخه پیشرفته : 120000 تومان

 

 نسخه پیشرفته : 180000 تومان

 

 

 

نرم افزار پایهقابلیت نصب در کلیه ویندوزها و نسخه های 32 بیتی و 64 بیتی

آموزش پیشرفته بصورت صوتی و تصویری وهمچنین بصورت مکتوب

 

 امکان ورود اطلاعات بدون ماوس (با کیبورد جهت سهولت وسرعت) و با ماوس

  

تهیه نسخه پشتیبانی با حجم بسیار کم و امکان‌ذخیره مستقیم بر روی سی دی و دیسکت وحافظه های قابل حمل

  

 امکان ارسال بک آپ از طریق خط تلفن با سرعت بالا  بدلیل حجم کم

  

 امکان فکس صورتحساب و فاکتور وتماس تلفنی با مشتری از طریق برنامه به صورت مستقیم   

   

امکان چاپ صورتحسابها ، فاکتورها ، گزارشات و... با کلیه چاپگرها

 

 امکان رمزگذاری برای ورود به سیستم

  

قابلیت اصلاح و حذف اسناد ، فاکتورها، چکها و ... درصورت بروز اشتباه

  

 محاسبه سود و زیان موسسه به تفکیک ماههای سال و دوره زمانی دلخواه و همچنین محاسبه سود و زیان به تفکیک هرکالا

  

امکان ثبت قیمت پیش فرض خرید وسه پیش فرض فروش برای هر کالا

 

 انتقال اتوماتیک اطلاعات به سال مالی جدید                                 

امکان رویت و چاپ جزئیات فاکتورها و اسناد بانکی در حساب اشخاص  

   

صدور پیش فاکتورو صدور فاکتور برگشت از خرید وفروش

  

 کنترل برگه های دسته چک

   

گزارش موجودی ریالی کالا ، صندوق ، بانکها ولیست ‌فاکتورهای خرید و فروش

 

 گزارش خالص اسناد دریافتنی ، پرداختنی و درجریان وصول  

  

راس گیری اتوماتیک از اسناد بانکی (چکها) درصورتحساب اشخاص  

 

امکات انتقال اطلاعات (گزارشات) به نرم افزار اکسل

 

امکان ایجاد 3 دفتر مالی با تهیه پکیج 3 تایی روی همان کامپیوتر

 

دفتر چک(انتقال چک ها به بانک ، تایید وصول چکها ، برگشت چک ، نقد کردن چک و روئیت وضعیت چک و لغو آخرین مرحله آن)

  

جستجوی پیشرفته چک 

امکان معرفی کالا تا (000/000/10) و معرفی حساب اشخاص‌تا (000/100) کد

  

هشدار برای فروش با نرخ کمتر از پیش فرض خرید یا فروش یا میانگین آنها

  

امکان ارتقاء برنامه به سطوح بالاتر با پرداخت ما به التفاوت قیمت برنامه ها

  

راس گیری اسناد بانکی

 

امکان گروه بندی کالاها واشخاص تا 20 گروه

  

امکان برچیدن و نصب مجدد برنامه

  

محاسبه و ثبت 5٪ مالیات بر ارزش افزوده

  

امکان تهیه نسخه پشتیبانی با قابلیت زمانبندی

 

انتخاب عنوان واحد پول

  

ثبت نقطه سفارش کالا

  

امکان معرفی کالاهای خدماتی

 

 ثبت و نگهداری آخرین مسیر بک آپ گیری در هنگام تهیه نسخه پشتیبان بصورت غیر  اتوماتیک

 

 

 

 نرم افزار تکمیلی 

  

کلیه امکانات نرم افزار پایه در نرم افزار تکمیلی نیز قابل استفاده است

 

 قابلیت شبکه نمودن تا دو نرم افزار با تهیه دو بسته نرم افزار تکمیلی

  

ادامه مطلب ...

نرم افزارحسابداری آرمان

 

 

 بسم الله الرحمن الرحیم

 

نرم افزار حسابداری آرمان:   

نیاز به مدیریت کامل و تمام عیار پروژه و استفاده از یک سیستم مکانیزه جامع در رابطه با مدیریت ، برنامه ریزی و کنترل پروژه ، امروزه از اصلی ترین نیازهای یک پروژه محسوب می شود. کمپانی Primavera پیشرو در طراحی سیستم های مکانیزه مدیریت پروژه ، با ارائه نرم افزار Expedition یکی از پرقدرت ترین ابزارهای مدیریت پروژه را به صحنه آورده است. بطور کلی هدف از مدیریت پروژه ، مدیریت عناصر کلیدی پروژه با کیفیت مطلوب می باشد. مدیریت عناصری همچون : مدیریت هزینه پروژه ، مدیریت ارتباطات پروژه ، مدیریت تدارکات پروژه ، مدیریت نیروی انسانی پروژه و ... .
این نرم افزار کلیه فرآیندهای فوق و رویدادهای ناشی از پروژه را از مرحله انعقاد قرارداد تا پایان پروژه ، ثبت ، پیگیری و کنترل می نماید.
از مهمترین بخش هایی که این نرم افزار کنترل می نماید می توان از مدارک فنی ، هزینه ها ، قراردادها ، تدارکات کالا ، کلیه مکاتبات ، صورت جلسات ، و تغییرات در پروژه نام برد. این نرم افزار با امکانات قوی در تولید گزارش می تواند انواع گزارشات متنوع مورد دلخواه را از آخرین وضعیت پروژه ارائه نماید.
به بیان دیگر Primavera Expedition سیستم کامل کنترل قراردادها ، مدارک و هزینه های پروژه بوده که با ایجاد محیطییکنواختوروشهایقابلانطباقبانیازهایپروژه،ارتباطاتمابیناعضایتیمپروژهومدیرانراتحتیکشبکهکامپیوتری آنچنان سرعت می بخشد که مدیریت مؤثر بر قراردادها بر اساس زمان و بودجه از پیش تعیین شده و با حداکثر ارتباطات عوامل پروژه به خوبی عملی می گردد و بوسیله بانک اطلاعاتی مرکزی نرم افزار که به صورت Client/Server می باشد ، براحتی می توان چگونگی کنترل قراردادها ، پیشرفت پروژه و جلوگیری از بروز تأخیرات پروژه را شناسایی نمود.
Expedition امکان راهبری چندین پروژه با موقعیت ها و ماهیت های متفاوت را بطور همزمان فراهم نموده و در این نرم افزار اطلاعات و پرونده ها به شکل منظم و با ارتباط منطقی ذخیره و نتایج گزارشات ، فرم ها و مدارک به سهولت و سرعت در اختیار افراد مجاز قرار می گیرد. این نرم افزار برای هر پروژه در سازمان شامل چهار طبقه بندی و پوشه کلی زیر است :
1. اطلاعات بنیادی وکلیدی پروژه (Project Information)

که شامل اطلاعاتبنیادی وکلی پروژه از جمله شناسنامه پروژه،مبلغ برآوردیپروژه،تاریخ عقدقراردادو اتمام قرارداد، لیست شرکت ها و افراد طرف تماس شرکت ، پرونده ها و ... می باشد.

2. مکاتبات و ارتباطات پروژه (Communication)
که شامل کلیه مکاتبات پروژه می باشد. در این پوشه امکان تهیه ، پیگیری و مستند سازی مکاتبات وارده و صادره میسر می گردد که شامل ثبت و پیگیری صورتجلسه ها و دستور جلسات ، مکالمات تلفنی ، اعلامیه و اطلاع موارد غیر قابل اجرا ، کلیه نامه ها ‌، مکاتبات و مدارک وارده و صادره و یادداشت ها می شود.

3. مدارک و نقشه های مهندسی ، خرید و گزارشات کارگاهی (Logs)
ادامه مطلب ...