نرم افزار حسابداری ماندگار - انجمن حسابداران شهر قدس
X
تبلیغات
رایتل
 
انجمن حسابداران شهر قدس
برنامه های حسابداری
آمار وبلاگ
  • تعداد بازدیدکنندگان: 25965
________________
_________________ ____________________ ______________________

 

 

 بسم الله الرحمن الرحیم 

 امکانات عمومی نرم افزارماندگار

  1. امکان تعریف انواع کالاها در 8 سطح : بر حسب بارکد،کد، شرح، با قید سایز، رنگ، وزن، برند و.....

  2. امکان تعریف و چاپ بارکد به صورت کاملا اتوماتیک برای کالاهایی که بارکد ندارند 

  3.  سفارش خرید کالا با فرمولی خاص برای کالاهایی که به حد سفارش رسیده اند ( هوشمند با کنترل مواردی خاص در فروش)

  4. فرمولی جدید برای وارد نمودن کالاها  در فاکتور خریدبا سرعت و دقت بالا و درصد خطای صفر

  5. فاکتورهای فروش متنوع با توجه به نوع فروش ،‌سخت افزار موجود، ترافیک کاری  در 2 حالت ساده و لمسی

  6. پیش فاکتورهای متنوع برای غرفه ها در حالتهای متنوع همراه با رسید پرداخت صندوق برای کالاهای ارزشمند و....

  7. خرید، فروش، برگشت از خرید و فروش و اخطار برای کالاهایی که با ضرر در حال فروش هستند ویا موجودی آن کالا در حال اتمام است و گزارشات متنوع دیگر

  8. انبار : با امکان معرفی انبارهای نا محدود، فروش منفی و بالانس موجودی و  با امکاناتی جدید برای جلوگیری از اتلاف وقت در زمان تحویل تا فروش کالا

  9. انبار گردانی استاندارد  تا 3 مرتبه  کاملا استاندارد با حالتهای مختلف  و امکان فروش در زمان انبار گردانی

  10. امور مشتریان :‌ معرفی، انواع فروش و تسویه حساب به صورت : نقدی، اعتباری، بن، سهام، کارتهای اعتباری، کارتهای هدیه، پرداخت الکترونیکی و........

  11.  امور مربوط به سفارشات تلفنی تا تحویل کالا توسط پیک

  12. ثبت انواع هزینه ها

  13. ثبت انواع در آمدها

  14. ثبت ضایعات

  15. چک و بانک : با گزارشات و فیلترهای متنوع، امکان سنجی، راس گیری، چاپ چک

  16. سود و زیان : برای یک  کالا،یک گروه کالاها،در دوره های زمان مختلف

  17. ثبت اسناد به 2 حالت اتوماتیک و دستی،

  18.  دفتر روزنامه،دفتر معین،دفتر کل،

  19.  ترازنامه منطبق با استانداردهای حسابداری

  20. امکان بررسی کارکردها و تهیه گزارشات متنوع، کنترل میزان فروش، موجودی صندوق، کارکرد صندوقدار

  21. امکان ارتباط با تمامی بار کد خوانها

  22. امکان ارتباط با ترازوهای دیجیتالی

  23. امکان اتصال به دستگاه پرداخت الکترونیکی بانکها

  24. چاپ اتیکت قیمت به صورت  روزانه به محض تعریف کالای جدید و یا تغییر قیمت  کاملا اتوماتیک

  25. تعریف کاربران و تعیین سطوح کاربری متنوع

  26. امکان برقراری ارتباط با دیتابیس از طریق  ip static

  27. امکان بهرگیری از سیستم حفاظتی RFID )سیستم کنترل فروش در خروجی ها(

  28. امکان طراح گزارش توسط کاربر

  29. مدیریت غیر متمرکز :امکان نظارت بر کلیه امور از راه دور بوسیله خط اینترنت و  تهیه گزارشات متنوع و اعمال تغییرات و......

امکانات مرکز

امور مالی

امور بازرگانی

نظارت و سیاست گذاری بر کلیه امور شعب به صورت تفکیکی و تجمیعی از قبیل :

امور موجودی

فروش

سیاستهای جذب مشتری

تخفیفات

تعیین کالاهای استراتژیک برای هر منطقه

امکان تعریف شعب ساده – ترکیبی- هایپر مارکت- غرفه دار

انجام تمامی امور مالی بازر گانی و..

 

امکانات شعب

امکان تعریف شعب ساده – ترکیبی- هایپر مارکت- غرفه دار

انجام تمامی امور مالی  بصورت اتوماتیک و ثبت دستی

انواع پیش فاکتور مناسب غرفه ها ( عادی – لمسی)

انواع فاکتورهای فروش ( عادی – لمسی)

تعریف غرفه های متعدد ( ساده – مشارکتی – اجاره ایی)

تعریف تعداد کاربران، صندوقداران، غرفه ها، مشتریان بصورت نامحدود

سهام و امور سهامداران

بن

انواع تخفیفات

انبار – انبار داری – انبار گردانی

درآمد و هزینه

چک و بانک

امور صندوقداران

ارتباط با دستگاههای p.o.s  بانکی ( پرداخت الکترونیکی )

ارتباط با انواع ترازوهای دیجیتالی مبتنی بر بارکد در شبکه و امکان تعریف کالا برای هر ترازو و ارسال اتوماتیک به ترازو ها امنیت ویژه در مورد ترازو داران  اطلاعات ارسالی – صدور رسید صندوق برای تحویل کالا از هر ترازو

ارتباط با انواع بارکد خوانهای با سیم و بیسیم

انواع گزارشات – متنی – نموداری

امکان ساخت گزارش

امکان بهرگیری از سیستم حفاظتی RFID )سیستم کنترل فروش در خروجی ها(

پشتیبانی سیستم

 

روه پشتیبانی: یک گروه کاملاً متخصص وآماده که سرلوحه وظایف خود را رعایت انضباط، دقت و مشتری مداری میداند و برای رسیدن به این هدف ازتمامی امکانات موجودکمال استفاده را میبرد، این مجموعه خود به زیر گروههای: نصب و راه اندازی، آموزش و پیاده سازی تقسیم میشود.

تیم فنی پشتیبانی  آماده است  که در صورت نیاز مشتری به اطلاعات در زمینه نرم افزار، سخت افزار، شبکه و امور مالی و برای بر طرف نمودن اشکالات ازیکی از حالات ذیل اقدام نمایند:

راهنمایی از طریق تلفن و یا E-mail

REMOTE DESKTOP پشتیبانی غیر متمرکز

مراجعه کارشناسان شرکت به محل

امکان عقد قرار داد به منظور پشتیبانی 24 ساعته نرم افزار، سخت افزار و شبکه و برای حضور تمام وقت نیروی کارشناس در تمام ساعات کاری فروشگاه

آموزش و معرفی صندوقداران با تجربه

آموزش و معرفی حسابداران و کمک حسابداران

چنانچه مشتری دارای نیازمندیهای جدیدی باشد که در درخواست اولیه آنها موجود نباشد طی قرارداد جدیدی نسبت به برآورده سازی درخواستهای جدید اقدام خواهد شد.



0       نظرات
چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 :: 21:32
میلاد ملک زاده
 
 
 
Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
کد جستجوگر گوگل